罕逢世紀暴雨 沖散睇樓心情 50指標屋苑週末預約睇樓量低位徘徊


利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,接連兩周「風雨飄搖」,令周末預約睇樓量維持在極低位徘徊。繼上周超強颱風蘇拉來襲而窒礙睇樓安排後,本周一場世紀暴雨接力影響周末預約睇樓,故導致原預計本周在低基數下可大幅反彈的預約睇樓量,出現連續第二周在低位停滯不前的困局。

受廣泛地區出現水浸影響,路面滿佈沙石,市面交通混亂而需時清理及恢復。此外,部分屋苑亦受災,業主忙於清理善後,均無心安排單位予準買家參觀,故導致本周末預約睇樓枱數維持在低位窄幅浮沉,與對上一周颱風肆虐時的情況相若。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄約740組客戶於周末預約睇樓,按周在低位持平。

按地區劃分,港島九龍新界三區指標屋苑的周末預約睇樓量兩跌一升,其中以港島區的跌幅最大,該區8個指標屋苑於本周末暫錄95組客戶預約睇樓,按周減少5.0%;而九龍區21個指標屋苑於周末暫錄275組客戶預約睇樓,按周下跌1.8%;至於新界區21個指標屋苑本周末暫錄370組客戶預約睇樓,較上周升2.8%。

發稿:利嘉閣地產資料研究部