【北部都會區】發展機遇重頭戲

北部都會區」最近人人都講,但你又知唔知有咩發展機遇呢?

想了解香港未來廿年嘅發展重頭戲,就要留意我哋一連五集嘅特輯!

 

北部都會區」就係由元朗區北區組成嘅「北部經濟帶」,佔地大約3萬公頃,包括洪水橋、天水圍元朗粉嶺同上水,將會連接深圳,成為香港新嘅「經濟引擎」。

政府會喺呢度大力發展鐵路交通、創科商務同住宅用地,同時積極保育生態,締造戶外生態康樂同旅遊空間!

 

北部都會區,發展潛力無可限量!洪水橋、廈村同深圳前海合作區只係一灣之隔,佔盡發展做核心商務區嘅優勢;配合埋計劃興建嘅「港深西部鐵路」,連接洪水橋站到前海,以後返內地經商,話咁快就到!

跨境鐵路點止一條,仲有「北環綫支綫」,新田同落馬洲一帶,計劃變身成「港版矽谷」,整合口岸同漁塘等嘅用地之後,會改建做新田科技城、港深創科園同新田科技城,發展規模加埋預計有16.5個香港科學園!

到時人才交流、貨流、資金流實會好頻繁,計劃興建嘅「北環綫支綫」就幫到手!鐵路連接新田科技城、經港深創科園,直達新皇崗口岸,一地兩檢、跨境交通更加方便!

呢條「北環綫」,仲研究繼續向東延伸,由古洞站接駁羅湖同新界北新市鎮,完善嘅鐵路網絡,釋放更多土地發展潛力。

 

都會區商機處處,勢必帶動埋住屋同康樂需求。話到明要宜業宜居,政府會建立3個濕地保育公園,加埋現有嘅保護區、生態環境系統,橫跨整個北部都會區,保育我哋珍貴嘅自然環境。

 

北部都會區發展規模龐大,預計提供到大約91萬至93萬個住宅單位,未來會額外開拓大約600公頃用地,做住宅同產業用途,俾250萬人居住;加埋完善嘅鐵路網絡、商業基建配套,樓價一定會水漲船高!

 

黎緊幾集我哋仲會深入講下,北部都會區嘅各方面發展。想搶先一步,知道更多北部都會區嘅資訊,一定要留意利嘉閣網站!下載我哋利嘉閣真盤源APP,就可以早著先機喇!