「利嘉閣真盤源APP 睇樓贏巨賞」圓滿結束 推動無紙化搵樓體驗 客戶激讚 促成近百宗交易 佣金收入超過1400萬

利嘉閣地產向來緊貼資訊科技發展,走在業界最前線。今年利嘉閣再創新猷,推出「利嘉閣真盤源APP 睇樓贏巨賞」(下稱:睇樓贏巨賞),為客戶帶來無紙化的搵樓體驗。客戶經利嘉閣視察本港二手物業時,只要透過電子形式簽立「睇樓紙」1(下稱:電子睇樓紙),就可登記參加「睇樓大抽獎」2 ,贏取豐富獎品。如果客戶其後經利嘉閣買入物業,更可參加「成交大抽獎」2,有機會奪得港幣66,888元預付卡免找數簽帳額。

第二階段的「成交大抽獎」2早前已抽出幸運買家梁小姐,獲得壓軸大獎—價值港幣66,888元預付卡免找數簽賬額。梁小姐更親臨利嘉閣總部,由利嘉閣地產主席施慧勤小姐手中領取大獎。

隨着最後一份獎品送出,歷時4個月的「睇樓贏巨賞」活動圓滿結束,活動期內共錄得超過1,000次使用電子睇樓紙的紀錄,成效顯著,並且獲得大量客戶好評。同時間,活動共收錄超過600宗抽獎登記,超過90%客戶參加抽獎。整個活動,包括兩個階段的「睇樓大抽獎」2及兩個階段的「成交大抽獎」2,合共更送出超過52份名貴奬品,總值超過16萬元。

施氏表示,「睇樓贏巨賞」活動推出以來反應熱烈,期內運用「電子睇樓紙」的客戶,更累積錄得近百宗成交,佣金收入超過1,400萬元,可見「電子睇樓紙」逐漸普及於客戶及前線同事中,效果顯著,相信未來的應用的比例將會繼續擴大。事實上,「電子睇樓紙」有效幫助客戶電子儲存睇樓單位、日期等資料,方便將來重溫搵樓、睇樓的記錄,比較不同的樓盤,幫助選定心頭好。此外,利嘉閣亦可透過數據,分析買家對不同類別樓盤的喜好,以便更快更精準地提供合適的盤源,有效協助促成交易。

施氏續指,利嘉閣將應用更多創新科技,貼合時代發展,為客戶提供優質的房地產服務,讓客戶在搵樓置業的過程中,獲得更佳的體驗。

 

1以電子形式簽立有效的表格

2活動受條款及細則約束

推廣生意的競賽牌照號碼:56513–20