【入行唔怕遲 憑努力闖出一片天】

踏入三十歲,若果喺收入同職位上仍然停滯不前,難免會心灰意冷。但其實就算起步比人慢,只要肯努力、搵啱方法,最終都可以有屬於自己嘅一片天。

33 歲嘅 Louis 曾經庸庸碌碌,每日做住重覆嘅工作,唔敢對未來有任何期望。直至一次喺網上面偶然見到招聘廣告,就下定決心加入利嘉閣,畀自己嘅事業一個重生嘅機會。自此佢改變自己,積極咁用唔同方法開拓客源,用心對待每位客人,短短兩年就成功晉身精英會會員。

想好似 Louis 咁突破自己,搵到收入穩定而充滿機遇嘅工作,立即加入我哋嘅 #地產學徒 12K 人工計劃 。心動不如行動,WhatsApp 我哋了解吓!除此之外,利嘉閣都有各種後勤職位空缺畀你揀??https://forms.gle/9JAmkJ7oDtqFnT999

☎招聘及查詢熱線:2836 6688(人力資源部)

?What­sapp / Wechat:6745 2722

?電郵:recruit@ricacorp.com(請註明職位)

————————————–

利嘉閣網頁:https://bit.ly/2wtbAdD

新盤速遞:https://bit.ly/2KdDVN2

即睇真盤:https://bit.ly/3lB9H9z

下載利嘉閣真盤源APP:http://onelink.to/nasjjt

#利嘉閣 #地產招聘 #地產經紀招聘 #搵工 #招聘 #全職 #招募 #求職 #筍工