「睇樓贏巨賞」未滿月 電子睇樓紙簽立個案已激增兩倍 御庭軒高層戶575萬成交 買家大讚搵樓新體驗

利嘉閣地產一向走在業界最前線,善用科技資源推出創新項目,幫助買家圓置業夢。市場氣氛日漸暢旺,利嘉閣地產乘勢推出「睇樓贏巨賞」,由本年三月初至六月底前,客戶經利嘉閣視察二手物業時,以電子形式簽立「睇樓紙」1 (下稱:電子睇樓紙),就可登記參加抽獎,贏取豐富獎品;如之後經利嘉閣買入物業,更有機會奪得港幣66,888元預付卡簽帳額,名額共兩個!獎品總值總值超過16萬元。

是次活動反應熱烈,並且成功推動更多客戶用電子睇樓紙。推出未夠一個月(截至3月28日),客戶簽立電子睇樓紙的個案,較二月份激增近兩倍。其中,利嘉閣地產上水中心分行首席聯席董事黃靜顏(Yen)就分享了一個客戶由睇樓到入市的電子化搵樓體驗。

黃靜顏表示,該行客戶董事廖嘉姿(Van)(見圖)最近促成粉嶺御庭軒7座高層D室的二手成交,單位實用面積423方呎,兩房間隔,以約575萬元易手,呎價約13,593元。黃氏指,該宗成交的客戶為區內分支家庭客,Van與客戶初次見面時,已立即建議客戶使用電子睇樓紙,客戶亦欣然接受建議。Van更同時協助客戶登記參加「睇樓贏巨賞」第一部分的「睇樓大抽獎」2;而當客戶買入單位後,亦符合資格參加第二部分的「成交大抽獎」2。

該客戶對Van的服務甚感滿意,同時又大讚整個簽立電子睇樓紙,以及登記參加抽獎的過程,都十分方便快捷,並且更容易翻查睇樓紀錄。

黃靜顏續稱,近期該分行已錄多宗客戶簽立電子睇樓紙並登記參加「睇樓贏巨賞」的個案,反應理想;而同事每次均會邀請客戶用電子睇樓紙,冀望為更多客戶帶來方便的搵樓新體驗。

1以電子形式簽立有效的表格4
2活動受條款及細則約束
推廣生意的競賽牌照號碼:56513–20