中秋三天節日氣氛濃 二手筍盤消化 50指標屋苑週末預約睇樓量降2.3%

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,中秋佳節的節日氣氛濃厚,部分業主因「做節」暫停開放睇樓,市場上有焦點新盤首輪開售,加上早前的減價盤陸續消化,令周末屋苑預約睇樓量略為回調。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,275組客戶於周末預約睇樓,按周減少2.3%,而中秋三天假期則約有1,585組客戶。預料短期內的二手市況,要視乎筍盤的消化及補充程度,以及新盤開價會否吸走部分買家而定。

按地區劃分,九龍及新界兩區指標屋苑的周末預約睇樓量雙雙減少,港島區則按周持平,其中九龍區21個指標屋苑於本周末暫錄475組客戶預約睇樓,按周減少3.1%,而三天長假則約有590組客戶。利嘉閣地產新都城分行首席聯席董事鄧達榮指出,準買家面對利率趨升的走勢,入市態度猶豫,要求單位具質素或明顯減價才考慮入市,加上節日氣氛影響,新都城於中秋三天長周末的預約睇樓量按周減少。鄧達榮表示,業主多數願意減價,逐漸抵銷加息增加的負擔,本月初新都城暫錄11宗交投,較上月同期增加逾五成。

新界區方面,21個指標屋苑本周末暫錄585組客戶預約睇樓,按周減少2.5%,而三天長假則約有730組客戶。利嘉閣地產大圍區高級區域董事黃萬盛指出,近日沙田第一城有心急的上車客擔心息率快升,影響壓力測試,加上見業主減價幅度可抵消加息,連忙相約睇樓;黃萬盛稱,雖然近日確診宗數動輒萬宗,然而市民近三年來早已適應疫市生活,對於睇樓活動影響不大,預計沙田第一城本周末睇樓人數維持平穩。

至於,港島區8個指標屋苑於周末暫錄215組客戶預約睇樓,按周無升跌,而三天長假則約有265組客戶。利嘉閣地產太古城恆山閣分行高級經理黃凱達指出,太古城呎價已回落5%至10%,業主在已減價的基礎上再提供2%至3%議幅,吸引部分客人有意在中秋長周末睇樓,了解筍盤動向,帶動周末預約睇樓量略增。黃凱達補充,太古城九月初錄約2宗成交,雖暫較上月同期減少,惟屋苑普遍買家具實力,按揭成數不高於五成,即使陸續有銀行上調H按封頂息率,但相信對入市決定影響不大,若放盤減價有一定減幅仍能吸引買家。

發稿:利嘉閣地產資料研究部