新盤吸走注意力 資金態度較觀望 50指標屋苑周末預約睇樓量按周跌4.7%

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,樓價持續上揚,市場平價筍貨愈見減少,買家追價動力不足,加上先後有新盤登場,分散市場焦點,周末二手預約睇樓客量受挫。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,525組客戶於周末預約睇樓,按周下跌4.1%,終止三連升。市道氣氛正在逐步改善向好,有利買樓置業投資,然而預計八月多個新盤推出,二手短線表現或較受壓。

按地區劃分,全港三區指標屋苑的周末預約睇樓量全線回落,其中以新界區跌幅較顯著,該區21個指標屋苑本周末暫錄695組客戶預約睇樓,按周急跌6.1%。利嘉閣地產天盛分行經理蕭啟諾表示,雖然多區二手屋苑出現價高盤少情況,但七月份嘉湖山莊錄45宗成交,按月增幅達4成,原因是區內樓價相對低水,吸引外區上車客入市。蕭啟諾指出,上月市場消耗了大量盤源,加上區內逾千伙的大型新盤即將開售,短期內二手交投量難免會放緩,本周末嘉湖山莊預約睇樓量按周下挫。不過,相信一手盤熱銷後,將有大批向隅客回流,區內後市仍看俏。

九龍區方面,21個指標屋苑於本周末暫錄570組客戶預約睇樓,按周下跌2.6%。利嘉閣地產都會豪庭分行首席聯席董事鄧達榮指出,在盤源日益稀缺下,樓價節節上升,七月份新都城錄約30宗成交,按月減少25%,而平均成交實用呎價則按月上漲4%。然而,業主叫價心雄令不少買家態度轉趨觀望,並有部分購買力流向同區二、三線屋苑。鄧達榮又指,現時正值租務旺季,區內不乏內地學生承租單位,上月新都城錄約37宗租務成交,按月大增6成,而本周末新都城預約睇樓量按周持平。

港島8個指標屋苑於周末暫錄260組客戶預約睇樓,按周回落1.9%。利嘉閣地產嘉亨灣三行經理黃志佳表示,嘉亨灣上個月錄得10宗買賣,表現不俗,而受惠鄰近二手屋苑向隅客流入,本月暫時累錄2宗成交。黃志佳指出,普遍業主看好樓市前景,叫價較為進取,個別甚至封盤不賣,令放盤量進一步減少。不過,由於市場氣氛良好,買家亦願意在「無樓睇」情況下入市,周末屋苑預約睇樓量按周相若。

發稿:利嘉閣地產資料研究部