港股受挫走弱 買家審慎觀望 50指標屋苑周末預約睇樓量再跌1.0%

利嘉閣地產研究部主管陳海潮表示,近日港股連番受挫,令入市投資意欲受損,買家出價較早前「手緊」,而普遍屋苑平盤匱乏亦拖累周末預約睇樓量連跌。根據利嘉閣地產研究部數據估算,全港50個指標屋苑共錄1,520組客戶於周末預約睇樓,按周下跌1.0%,連跌三周。二手業主減價情況不多,料短期買賣雙方拉鋸情況仍會持續。

按地區劃分,全港三區指標屋苑的周末預約睇樓量兩跌一升,其中以新界區跌幅較多,該區21個指標屋苑本周末暫錄710組客戶預約睇樓,按周下跌2.1%。利嘉閣地產葵青-青衣灝景灣一行助理分區市務董事彭錦添指出,區內業主叫價硬淨,買家再高追的動力不足,雙方陷入拉鋸局面,而可供參觀的放盤匱乏,周末灝景灣預約睇樓量按周回落。彭錦添指出,現時普遍業主叫價高於市價2%至3%,而近日股市波動,或會有個別業主減價放售單位,但估計數量不多。

港島區方面,8個指標屋苑於周末暫錄255組客戶預約睇樓,按周下跌1.9%。利嘉閣地產太古城恆山閣(C組)高級經理黃凱達表示,近日港股表現走弱,或多或少影響買家入市意欲,出手亦相對較謹慎。黃凱達指出,除受金融市場波動影響外,屋苑欠缺平價放盤都是令成交放慢原因,太古城今個月暫時只有6宗成交,較上月同期大減一半,而周末屋苑預約睇樓量按周回落。

至於九龍區21個指標屋苑於本周末暫錄555組客戶預約睇樓,按周回升0.9%。利嘉閣地產黃埔二行(A組)聯席董事余美寶指出,黃埔花園本月至今暫錄約9宗成交,比上月同期增加約6宗,交投步伐明顯加快,原因是樓價已上升多時並有望破頂,買家終於接受現實趕緊入市。不過,余美寶指出,屯馬線全線通車後,部分業主趁勢加價甚至反價,加上早前一批綠表居屋單位業主沽貨後,隨即轉投私宅市場,令盤源進一步減少,在價錢高企及選擇不多的情況下,屋苑周末屋苑預約睇樓量按周回落逾一成。

發稿:利嘉閣地產資料研究部